Saturday 14 April 2012

Dukacita


Semenjak aku

Kehilanganmu

Sekitar maya ku berubah

Tiada lagi halus nya kidung mu

yang ketika dulu kau lakukan untuk ku



sepi mencengkam

rasa berpanjangan wajah mu bermain di ingatan

yang tinggal kini air mata cinta

yang telah membanjiri kolam hari ku



PASTi kau di saat ini

Berselindung di balik wajahnya

Aku tak lagi kau kisah kan

Terlontar jauh dari hati mu

bagai kan mawar terkulai sepi

Tak lagi bererti

Merenung kenangan di masa silam

Aku terkenangkan janji mu

Tiada lagi kesempatan

untuk ku memiliki mu seperti dulu

PAsTi kau di saat ini

berselindung di balik wajahnya

aku tak lagi kau kisah kan

terlontar jauh dari hati mu

bagaikan mawar terkulai sepi tak lagi bererti

kasih

kau di saat ini berselindung di balik wajahnya

aku tak lagi kau kisah kan

terlontar jauh dari hati mu

bagaikan mawar terkulai sepi

tak lagi bererti

kenangan di masa silam

aku terkenangkan janjimu

tiada lagi kesempatan untuk ku

untuk memiliki dirimu seperti dulu

No comments:

Post a Comment